Amb aquest curs tindràs les competències informàtiques i digitals per desenvolupar tasques de suport administratiu i les pròpies d’aquests professionals.

Un gravador de dades ha de recopilar, organitzar i actualitzar dades e informació per introduir-les en base de dades i altres sistemes informàtics.

Es una feina que requereix la verificació, exactitud e integritat de la informació així com assegurar la protecció de la informació

Les empreses en general i també gestories o assessories, necessiten professionals amb competències en matèria comptable. En aquest curs, es treballarà la normativa comptable d’aplicació i s’efectuaran els registres comptables més habituals en el l’activitat de l’empresa (compres, vendes, pagaments, cobraments, IVA, nòmines, retencions IRPH,…)

Els i les administratives amb perfils polivalents en empreses petites i mitjanes, ja no són una opció, són una necessitat. Aquest curs t’aportarà competències àmplies en l’àmbit de l’administració. Gràcies a això, podràs treballar en àrees de Recursos Humans, de comptabilitat, de facturació…

 

Algunes de les funcions pròpies d’aquestes ocupacions són:

 

  • Atenció i gestió de clients seguint els processos i protocols interns de l’organització, des de la vesant comercial, de post-venda o de qualsevol altre.
  • Gestió i registre del procés de compra venda; comanda, facturació, cobrament.
  • Comptabilitzar en suport informàtic.
  • Gestió informàtica de nòmines i contractes.
  • Suport en la gestió de tributs.
  • Utilitzar com a eina de treball un equip informàtic, respectant les instruccions internes de gestió d’arxius i xarxa.
  • Preparar els documents d’ús freqüent, modificant-los, arxivant-los o enviant-los segons el cas i les instruccions internes.
  • Introduir dades en els sistemes informàtics o bases de dades.
  • Gestionar arxiu informàtic i convencional

Les empreses en general i també gestories o assessories, necessiten professionals amb competències en matèria comptable. En aquest curs, es treballarà la normativa comptable d’aplicació i s’efectuaran els registres comptables més habituals en el l’activitat de l’empresa (compres, vendes, pagaments, cobraments, IVA, nòmines, retencions IRPH,…).

 

Les empreses en general i també gestories o assessories, necessiten professionals amb competències en matèria laboral. En aquest curs, es treballarà la normativa laboral d’aplicació i s’efectuaran els tràmits més habituals en la creació i gestió de nòmines i seguretat social; altes, baixes, extres, remuneracions, etc.

Aquesta formació s’estructura en dos cursos consecutius, primer el de nivell I i després el de nivell II. Si ho desitgeu, podeu cursar només un dels dos cursos tot i que la nostra recomanació és que els curseu ambdós.

Les empreses en general i també gestories o assessories, necessiten professionals amb competències en matèria comptable. En aquest curs, es treballarà la normativa comptable d’aplicació i s’efectuaran els registres comptables més habituals en el l’activitat de l’empresa (compres, vendes, pagaments, cobraments, IVA, nòmines, retencions IRPH,…), així com el tancament de l’any comptable (Amortitzacions, periodificacions, reclassificacions,..)

Les empreses en general i també gestories o assessories, necessiten professionals amb competències en matèria comptable. En aquest curs, es treballarà la normativa comptable d’aplicació i s’efectuaran els registres comptables més habituals en el l’activitat de l’empresa (compres, vendes, pagaments, cobraments, IVA, nòmines, retencions IRPH,…), així com el tancament de l’any comptable.

Aquesta formació s’estructura en tres cursos consecutius:

  • Comptabilitat bàsica (60 hores) Pendent de calendari.
  • Comptabilitat informatitzada (40 hores) – Inici: 01-03-2022 / Fin: 31-03-2022.
  • Comptabilitat avançada ( 60 hores) – Inici: 05-04-2022 / Fin: 31-05-2022.

Si ho desitgeu, podeu cursar només algú/s  dels tres cursos tot i que la nostra recomanació és que curseu tots tres.

Les empreses necessiten professionals que aportin control, estructura i ordre a la gestió econòmica de l’empresa. Més enllà de la necessitat de dominar la tècnica comptable també requereixen comptar amb competències sobre fiscalitat i processos d’auditoria. Gràcies a les competències ofimàtiques en general i a la informatització del processos comptables també aportaran valor a la digitalització de les organitzacions.

Algunes de les funcions pròpies d’aquestes ocupacions són:

 

  • Comptabilitzar en suport informàtica i confeccionar comptes anuals, llibres i registres segons legislació mercantil, fiscal i normes internes
  • Gestionar o col·laborar en la gestió de les obligacions fiscals
  • Realitzar informes econòmics de l’organització i elaborar presentacions integrant taules, dades o gràfics
  • Executar i documentar els procediments establerts en el programa d’auditoria
  • Utilitzar com a eina de treball un equip informàtics, respectant les instruccions internes de gestió d’arxius i xarxa
  • Desenvolupar gestió administrativa d’un servei d’auditoria
  • Preparar els documents d’ús freqüent, modificant-los arxivant-los o enviant-los segons els cas i les instruccions internes
  • Introduir dades en els sistemes informàtics o bases de dades